Hogyan vásárolhatsz?

A webáruházunkban történő vásárlás nagyon egyszerű. Kétféle módon adhatod le megrendelésedet:

1. ügyfélszámládon keresztül, ha korábban már regisztráltál online boltunkban
2. regisztráció nélkül a megrendelőlap kitöltésével

HOGYAN MŰKÖDIK A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT?

A nálunk történő vásárlás néhány alapvető lépésben összefoglalható

1. Termékek széles választéka

Ha a megvásárolni kívánt terméket kiválasztottad, egyszerűen kattints a "KOSÁRBA" mezőre, amely a vásárolni kívánt termék ára és mennyisége mellett található. Ezután a kiválasztott termék megjelenik kosaradban, amit a jobb felső sarokban találsz. Itt megtalálsz minden információt a vásárlásról.

Ha bizonytalan vagy a megrendeléseddel vagy a megfelelő termékek kiválasztásával kapcsolatban, ne habozz és írj nekünk a info@blueroad.hu címre.

2. Kosárban történő fizetés

A vásárlás befejeztével a kosaradban megjelenik a termékek teljes listája, ahol ellenőrizheted, szerkesztheted vagy akár törölheted is a tételeket. Ha van kedvezmény kuponod, használhatod azt a "KEDVEZMÉNY KUPON:" részben. A fizetés és a szállítás módjának folytatásához kattints a "RENDELÉS FOLYTATÁSA" mezőre.

3. Szállítási és fizetési mód kiválasztása

Ezen a ponton válaszd ki a leginkább megfelelő szállítási módot és fizetési módot. A Csomagküldő átvevőhelyének kiválasztásakor ne felejtsd el megjelölni a lakóhelyedhez legközelebbi fiókot. A fizetés és a szállítás módjának kiválasztása után a végső árat a "MEGRENDELÉS ÁTTEKINTÉSE" részben láthatod. A megrendelés folytatásához kattints a "FOLYTATÁS" mezőre.

4. Információk kitöltése és megrendelésed megerősítése

Ha már regisztráltál nálunk, akkor csak annyit kell tenned, hogy bejelentkezel. Ha nem rendelkezel regisztrációval, akkor ki kell töltened a veled és a címeddel kapcsolatos információkat, amelyre megrendelésedet szeretnéd hogy kézbesítsük. Írhatsz megjegyzést is számunkra, ha rákattintassz az azonos nevű mezőre a számlázási cím alatt.

A „Maradjunk kapcsolatban“ részben regisztrálást kérhetsz a webáruházunkba. Ez számos előnnyel jár, például feliratkozhatsz hírlevelünkre. Így nem fogsz lemaradni a legfrissebb hírekről, eseményekről vagy információkról az új termékekkel kapcsolatban. Nem kell aggódnod a beérkező levelektől való elárasztás miatt. Ez az lehetőség nem csak a regisztrált felhasználókra vonatkozik, hanem regisztrálatlan ügyfeleknek is kínáljuk.

Végül az összes mező kitöltése után kattints a "RENDELÉS KÜLDÉSE" mezőre.

5. A megrendelés beérkezéséről szóló megerősítés

Ezek után megrendelésedet feldolgozzuk, és e-mail címedre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, amelyben összefoglaljuk a megrendelt árut, a végső árat, a fizetési és az átvételi módot és a megrendelésben megadott adatokat.

Ha a megrendelés elküldésétől számított 5 percen belül nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt, és ha be vagy regisztrálva webáruházunkba, kérjük ellenőrizd hogy az e-mail helyes-e. Ha nem regisztráltál, és nincs lehetőséged ellenőrizni a beírt e-mail helyességét, vedd fel velünk a kapcsolatot.

6. Termékek kiszállítása

A termékek elküldésének pillanatában tájékoztatunk az általad megadott e-mail címen. A szállítás dátuma akkor lesz rögzítve, amikor a csomag elhagyja raktárunkat. Ha az áruk nincsenek készleten, azonnal tájékoztatunk az e-mail címeden.

Megrendelésedet követően a terméket 48 órán belül küldjük, munkanapon belül.

Amint a szállítmányt kiszállítják, küldünk neked egy megerősítő e-mailt a szállítmánnyal kapcsolatos információkkal, amely tartalmazza majd a csomagfigyelő számot és a kézbesítő futárszolgálat elérhetőségét. A kézbesítési szolgáltatásnak megvan a telefonszámod arra az esetre, ha esetleg nem tartózkodnál a megadott címen és nem lennél elérhető.

Ha csomagodat az előre közölt napon nem kézbesítik, ne habozz kapcsolatba lépni velünk vagy közvetlenül a megfelelő futárszolgálattal. Kézbesítéskor megkapod az áruvásárlás igazolását és a számlát is. Szállítólevélként is szolgál, vagyis ennek alapján garantáltan szavatossági idő áll rendelkezésedre.

7. Termékátvétel

A szállítmány átvételénél azt javasoljuk, hogy csak olyan csomagot fogadj el, amelynek külseje nem sérült. Ha olyan helyzet áll elő, hogy a csomagolás egyértelműen sérült, akkor erről az eseményről feljegyzést szükséges írni. Írásos igazolás nélkül nem lehetséges panaszt tenni a szolgáltatónál.

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés