Gyakran ismételt kérdések

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

Honnan tudhatom, hogy mikor érkezik a csomagom?

Amint a megrendeléssel ellátott csomagot átadják a csomagszállítónak, a fuvarozó tájékoztatni fog Téged a szállítás állapotáról és a várható szállítás időpontjáról. Ezután online nyomon követheted a szállítást a kiválasztott szállító weboldalán.

Rendeltem tőletek terméket, de nem kaptam információt arról, hogy elfogadtátok-e a megrendelést. Mi a teendőm ebben az esetben?
A megrendelés befejezése után küldünk neked egy megerősítő e-mailt. Amennyiben ez nem érkezett meg az általad megadott e-mail címedre, lépj velünk kapcsolatba az info@blueroad.hu címen.

Banki átutalással szerettem volna fizetni a megrendelést, de az erre vonatkozó részletek nem érkeztek meg. Mi a teendőm ebben az esetben?

A fizetés részletei megtalálhatók a visszaigazoló e-mailben, amelyet a megrendelés befejezése után küldtünk. Számlaszámunk 11737007-20730912, kérünk írd a változó szimbólum mezőbe a megrendelés számát azonosítóként. Ha segítségre van szükséged, lépj velünk kapcsolatba az info@blueroad.hu címen.

A megrendelés befejezésénél kiválasztottam a kártyás fizetés módját, de a fizetés sajnos nem sikerült. Mi a teendőm ebben az esetben?

A fizetési felületre visszatérhetsz a visszaigazoló e-mailben található linken keresztül. Csak kattints rá, és visszairányít a fizetési felületre, ahol újra elvégezheted a fizetést. Ha regisztrálva vagy webáruházunkban, a fizetést eltudod végezni bejelentkezés után a megrendelések áttekintéséből.

A terméket reklamáció miatt visszaküldtem, de annak rendezéséről még nem kaptam információt. Hol találok bővebb tájékoztatást?

A reklamáció elintézésére 30 napos határidővel rendelkezünk. Minden ügyfelet e-mailben értesítünk a panasz előrehaladásáról. Ha szeretnéd megtudni reklamációd állapotát, vagy nem vagy biztos abban, hogy az megérkezett-e hozzánk, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az info@blueroad.hu címen.

 

VISSZAKÜLDÖTT TERMÉKEK

Hogyan működik a termék visszaküldése?

Ha olyan helyzet következik be, hogy szeretnéd visszaküldeni a terméket, kérünk tedd ezt meg saját költségedre.

Kedvezményesen vásároltam tőletek terméket, most viszont megváltozott az ára, fizetnem kell-e a különbözetet?

Amennyiben vásároltál tőlünk akcióban lévő terméket, és szeretnéd azt reklamálni de annak ára már magasabb, az árak közötti különbözetet nem kell fizetned.

Lehetséges a megvásárolt termék visszavétele?

Igen. A termék megrendelése után, miután átvetted az árut a csomagszállítótól, megkezdődik az áru indoklás nélküli visszaküldésének 14 napos határideje. Csomagold be a visszaküldendő terméket a szállítólevéllel együtt, és küldd el a Gruzínská 662/12, 100 00 Prague 10 címre. Ha bankkártyával vásároltál, a pénzösszeget ugyanúgy visszatérítjük. Más típusú fizetések esetén add meg személyes bankszámlaszámod számát. Abban az esetben, ha a visszatérítéssel kapcsolatban bonyodalmak merülnek fel, vagy ha elfelejtetted megadni személyes bankszámlaszámodat, e-mailben felvesszük veled a kapcsolatot, kérve annak elküldését.

Visszaküldhetem a megvásárolt áruknak csak egy részét?

Természetesen. Az eljárás ugyanaz lesz, mint az előző kérdésnél.

Mikor kapom vissza a pénzösszeget, ha visszaküldöm az terméket?

A törvényben meghatározott visszatérítési időszak a visszaszállított termék címünkre történő kézbesítésétől számított 14 napon belül.

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés