Általános szerződési feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésre állunk.

Az alábbi feltételek pontosan leírják a kereskedő (Szállító, Szolgáltató) és a megrendelő (Felhasználó) jogait és kötelességeit. Az eladó fél az Blueroad RE s.r.o. társaság által üzemeltetett www.blueroad.hu fehérnemű webáruház, cégjegyzékszáma: 084 66 807. További információkat az üzemeltető cégről a Kapcsolat menüpontban talál.

A megrendelő a megrendelt termékeket a kereskedő beleegyezése nélkül nem forgalmazhatja tovább.

A jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weboldalával (https://www.blueroad.hu/) és aldomainjeivel kapcsolatos jogviszonyokra terjed ki. 

I. Szolgáltató adatai:

Név: blueroad.hu
Cégnév: Blueroad RE s.r.o.
Székhely: 100 00 Prága, Gruzinska 662/12, Cseh Köztársaság
E-mail: info@blueroad.hu
Cégjegyzékszám: 084 66 807
Cégbíróság: Prágai Városi Bíróság, C.319397 

Az Blueroad RE s.r.o. társaság a személyes adatokat a személyes adatok védelméről szóló 101/2000. számú törvény rendelkezései, illetve a Cseh Köztársaság területén érvényes egyéb jogszabályok értelmében tárolja és kezeli. A társaságot 00011667/001. szám alatt 2001.09.24-én Prágában működő Adatvédelmi Hivatal regisztrálta.

II. Általános rendelkezések:

  1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  2. A jelen ÁSZF 2017. február 20-tól – visszavonásig – hatályosak. A Szolgáltató egyoldalúan jogosult módosítani az ÁSZF rendelkezéseit. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elismerik, hogy a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozást magukra nézve automatikusan érvényesnek tekintik.
  3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalára, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.
  4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház, annak bármely része és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus úton történő tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

III. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1. Az árucikkekre vonatkozó információk, beleértve az egyes árucikkek árait és főbb jellemzőit, a webáruház katalógusában találhatók. Az árukról szóló vélemények és értékelések ellenőrzése a véleményben megadott kapcsolattartási e-mail alapján történik, amelyet összevetünk a rendelési előzményekkel. Az áruk árai tartalmazzák a hozzáadottérték-adót, a kapcsolódó díjakat és az áruk visszaküldésének költségeit, ha azok jellegüknél fogva nem küldhetők vissza a szokásos postai úton. Az árucikkek árai az online áruházban való megjelenésük idejére érvényesek. Ez a rendelkezés nem zárja ki az egyedileg megállapított feltételek szerinti adásvételi szerződés megkötését.

2. Az áruknak az online áruház katalógusában történő bemutatása kizárólag tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles az árukra vonatkozóan adásvételi szerződést kötni.

3. Ha az árképzésben vagy az áru leírásában a webáruház katalógusában nyilvánvaló és logikai hiba jelenik meg, az eladó jogosult az adásvételi szerződés megkötésétől eltekinteni, vagy a már megkötött adásvételi szerződéstől elállni.

4. A Vevő tudomásul veszi, hogy előfordulhatnak olyan esetek, amikor az Eladó és a Vevő közötti szerződés nem jön létre, különösen abban az esetben, ha a Vevő az Eladó belső információs rendszerének hibája vagy az Eladó munkatársainak hibája miatt tévesen közzétett áron rendel árut. Ilyen esetben az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, még azt követően is, hogy a Vevő megkapta a megrendelését megerősítő e-mailt, amelyről az Eladó indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja a Vevőt. Példák, amikor tévesen közzétett ár előfordulhat, különösen a következők:

az áru ára első látásra helytelen (pl. nem veszi figyelembe a beszerzési árat vagy az áru szokásos árát);
az áru ára hiányzik vagy egy vagy több számjeggyel túl van tüntetve;
az áruk árengedménye meghaladja az 50 %-ot anélkül, hogy az áru egy speciális marketingkampány vagy egy speciális szimbólummal megjelölt és a megfelelő mértékű árengedményt hirdető értékesítés része lenne.

5. Az áru vételárára vonatkozó kedvezmények nem kombinálhatók egymással, kivéve, ha az eladó és a vevő másként állapodik meg.

IV. Rendelés menete

  1. A webáruházunkban történő megrendelés leadásához a Felhasználónak először regisztrálnia kell. (Telefonos rendelés esetén az alábbi szabályok nem érvényesek).
  2. A Felhasználó regisztrálása egyszerűen és gyorsan végezhető el (kezdőoldal - felső sorban található „BEJELENTKEZÉS ÉS A RENDELÉS ÁLLAPOTÁNAK NYOMON KÖVETÉSE” menüpontra kattintva, az „Új regisztráció” menüpontban).
  3. A kezdőoldalon feltüntetett termékkategóriákban kiválaszthatja a megtekinteni, megrendelni kívánt termékeket, itt megtekintheti az alkategóriákat is. Az egyes kategóriákban szereplő képekre vagy megnevezésekre kattintva megtekintheti a termékek teljes választékát.
  4. A kiválasztott termékre kattintva megtekinthetők a nagyméretű képek, a termék leírása. Ezt követően a „KOSÁRBA TESZ” gombra kattintva megrendelheti a terméket, termékeket.
  5. Vásárláskor körültekintően válassza ki a megvásárolni kívánt terméket. A termékleírások, képek segítséget nyújtanak a termék alaposabb megismeréséhez, majd a „KOSÁRBA TESZ” gombra kattintva bekerül a kosárba a megrendelni kívánt tétel. Amennyiben több tételt kíván megrendelni, akkor „TOVÁBB VÁLOGATOK” gombra kattintva visszatérhez a termékekhez.
  6. A termékek kiválasztása és kosárba helyezése után megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége és fizetendő bruttó összeg. Ebben a lépésben még lehetősége van a mennyiséget módosítani vagy törölni. A „TOVÁBB” gombbal tovább léphet, majd „FOLYTATÁS – szállítás” gombra kattintva kiválaszthatja a szállítási és fizetési módot vagy visszatérhet a kosárhoz. Tovább lépve kitöltheti a számlázási és szállítási adatokat.
  7. Kattintással a „MEGRENDELÉS KÜLDÉSE” gombra befejezi a rendelés folyamatát és elküldheti a rendelését.
  8. A megrendelés elküldését követően a Felhasználó visszaigazolást kap e-mail üzenetben. Amennyiben a visszaigazolás megrendelés elküldésétől számított - a szolgáltatás jellegének függvényében elvárható határidőn belül - de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolással kapcsolatos felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, internet-, szerver-, egyéb technikai hiba esetén, vagy egyéb okból, amely a Felhasználó gondatlanságára vezethető vissza.
  9. A megrendelés állapotáról, illetve adatairól e-mail üzenetben értesítést küldünk, így nyomon követhető a rendelés státusza. A Felhasználó megrendelés elküldését követően e-mail üzenetben visszaigazolást kap.

V. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

  1. Az eladó kizárólag Magyarország területén belül szállítja ki a termékeket.
  2. Az eladó kötelezi magát arra, hogy az árut annak minden alkotórészével, illetve tartozékával együtt szállítja le, az adásvételi szerződés szerint. A vásárló a rendelés során az alábbiakban felsorolt szállítási módok közül választhat:
     - DPD futárszolgálat általi kézbesítés, a rendelésben szereplő címre
     - Magyar Posta általi kézbesítés, a rendelésben szereplő postahivatal címére
     - Átvételi pontra történő kézbesítés, a vásárló által kiválasztott Átvételi pont címére
    Az eladó abban a pillanatba teljesítette az áruszállítási kötelezettségét, amikor az árut kézbesítés céljából átadta a futárszolgálatnak, amely biztosítja az áru kézbesítését a vásárló részére.

  3. Abban az esetben, ha az áru készleten van, az eladó az adásvételi szerződés létrejöttét követő két munkanapon belül feladja az árut a vásárlónak. Abban az esetben, ha a vásárló a készpénz nélküli fizetési módot választotta, eladó a számlájára történő vételár összegének jóváírását követő két munkanapon belül feladja az árut a vásárlónak.
  4. A weboldalon feltüntetett szállítási határidők csak tájékoztató jellegűek! A tájékoztatás alapja a futárszolgálatok által megadott, feltételezett szállítási idő.
  5. A rendelés során a vásárló által kiválasztott szállítási- és csomagolási költségeket a vásárló viseli, ezen költségek az eladó aktuális árlistája szerint kerülnek meghatározásra. 
  6. A 12.00 óráig beérkező rendeléseket még aznap, de legkésőbb azt követő munkanapon feldolgozzuk.
  7. Minden terméknek adott a kiszállítási ideje, mely általában 2-3 nap. Annak ellenére, hogy a rendelhető termékek 100 százaléka készleten van, előfordulhat a késedelem. Ilyen esetben haladéktalanul kapcsolatba lépünk a Felhasználóval és megbeszéljük a további lépéseket.
  8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy cserelehetőséget, vagy kedvezményt felajánlani. Ezen kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti a szerződésszegés egyéb következményei alól.
  9. Ha Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon más termék formájában teljesítette a kötelezettségét, a 6. pont szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató köteles a Felhasználót egyértelműen és pontosan tájékoztatni a költségek viseléséről, más termék elküldéséről, illetve egyéb szolgáltatások teljesítéséről.
  10. A küldemény feladásáról külön e-mail üzenetben értesítjük a Felhasználót. A kiszállításra következő munkanapon kerül sor, a Felhasználó így általában a megrendeléstől számított 72 órán belül kézhez kapja a megrendelt árut.
  11. Tájékoztatás a szállítás és fizetés módjáról megtalálható itt.
  12. Fizetési feltételek
    • Fizetés utánvéttel
      • leggyakoribb fizetési mód. A fizetés kézbesítéskor történik. A pénzt a futárszolgálat vagy posta dolgozójának adja át, amikor átveszi a csomagot.
    • Banki utalás
      • a megrendelés leadása után küldünk egy tájékoztató e-mailt a rendelés megerősítéséről. E-mail üzenetben megkapja a fizetéshez szükséges adatokat: a megrendelés számát, a fizetendő összeget és az átutalás egyedi azonosítószámát. Az összeg általában 2-3 nap alatt megérkezik a bankszámlánkra. A pénz megérkezése után rögtön küldjük a csomagot.
    • Bankkártyás fizetés 
      • Nagyon kényelmes fizetési opció.
      • A megrendelés leadása után böngészője automatikusan átirányítja a bankkártya biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol kitölti a kártya szükséges adatait.
      • Sikeres tranzakció esetén a fizetés azonnal megtörténik és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon kiszállítjuk.
      • Bankkártyás fizetéshez a 3D Secure protokollt használjuk. Munkatársainknak nincs hozzáférése bankkártyája adataihoz, ezeket csak a bank kezeli.
      • A szolgáltatást a ComGate Payments, a.s. (ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel:  +420 228 224 267)

A kedvezmények és kuponok felhasználása: A Szolgáltató különböző kedvezményeket biztosít a Felhasználók számára. A kedvezmények érvényesítése különböző feltételekhez kötött.

Az érvényesítés feltételeinek leírása közvetlenül a kedvezményt biztosító kupon tájékoztató részében, vagy a honlapon az AKCIÓK menüpontban található. Amennyiben az érvényesítés feltételeinek értelmezése nem lenne egyértelmű, a Szolgáltató a helyes értelmezéssel kapcsolatban készséggel rendelkezésre áll.

A kedvezmények és kuponok felhasználása: Minden kedvezmény vagy kupon kizárólag egy alkalommal használható fel, kivéve, ha kifejezetten másképp van feltüntetve. Abban az esetben, ha többször szeretne felhasználni egy kupont, az eladónak jogában áll megtagadni a kedvezmény érvényesítését. Amennyiben az ajándékkupon értéke nagyobb, mint a megrendelés értéke, a különbözet nem vihető át a következő megrendelésre és utólag sem térítendő vissza. Abban az esetben, ha a kupon felhasználása ellenkezik a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeivel, a Szolgáltatónak jogában áll a kupon felhasználását visszautasítani. Ilyen esetben a Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót és lehetőséget biztosít a kedvezmény érvényesítése vagy akció igénybevétele nélküli vásárlásra.

VI. Elállás joga

A Vásárló tudomásul veszi, hogy az Blueroad RE s.r.o. jogosult egyoldalúan elállni a szerződéstől, abban az esetben, amennyiben a Vásárló által megrendelt termékek ára az Blueroad RE s.r.o. belső rendszerének hibájából tévesen jelenik meg a honlapon és erről a hibáról az Blueroad RE s.r.o. a Vásárlót tájékoztatja. Ebben az esetben az Blueroad RE s.r.o. visszafizeti a Vásárló részére a hibásan feltüntetett és a Vásárló által megfizetett vételárat. Alternatív megoldásként a kiszállítás előtt kijavítják az árat. Példák az ár hibásan történő feltüntetésére:

  1. A termék ára első ránézésre helytelen (pl.: nem veszi figyelembe a beszerzési árat);
  2. A termék áránál egy vagy több számjeggyel több, ill. kevesebb van; 
  3. A termékre vonatkozó kedvezmény meghaladja az 50%-ot, úgy, hogy a termék nem része semmilyen különleges marketingkampánynak vagy kiárusítási akciónak és nincs ilyen speciális szimbólummal ellátva;
  4. Az Blueroad RE s.r.o. felhívja a figyelmet, hogy információs rendszere az egyértelműen hibás árral ellátott termékeknél is automatikusan azt az információt tünteti fel, hogy akciós, ill. kiárusításban lévő termékről van szó. Amennyiben kérdéses, hogy a termék ára ténylegesen leértékelt vagy csak szemmel láthatóan hibáról van szó, a Vásárló köteles kapcsolatba lépni az Blueroad-al az ár ellenőrzése érdekében. 
  1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában a Felhasználó három hónapon belül jogosult az elállási jogát gyakorolni.
  2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
  3. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötött (mint pl. a higiéniai termékek), illetve olyan termék esetén, melyet Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
  4. A távollevők között kötött szerződéstől való elállás nem lehetséges, ha a termékből részben fogyasztva volt, illetve ha a termék jellege ezt kizárja, főleg higiéniai okok miatt (öntapadós melltartó, mellbimbó takaró, melltartóbetét). Abban az esetben, ha a termék hiányos, sérült vagy láthatóan használt állapotban lett visszaküldve, az eladó a kár megtérítését igényelheti.
  5. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabály értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Felhasználó részére. Akkor minősül visszaérkezettnek a termék, amint azt átveszik a társaság csehországi raktárában.
  6. Amennyiben a Felhasználó élni szeretne az elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés esetén a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés esetén pedig a telefonon történő értesítést. Postai úton történő értesítés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való értesítést fogad el a Szolgáltató. A Felhasználó a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Szolgáltatónak.
  7. A Felhasználó Csomagolja vissza az árut a szállítólevéllel együtt ugyanabba a csomagolásba, amelyben átvette.
  8. A Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, mivel a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Szolgáltató a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.
  9. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatályos szövege itt érhető el.
  10. A Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a Szolgáltatót, a jelen ÁSZF-ben található elérhetőségeken.
  11. Az akciós kedvezmény (ajándék, kedvezmény vagy egyéb bónusz) akkor igényelhető, ha a rendelés megfelel az aktuális akció minden szabályának. Abban az esetben, ha a vásárló eláll a szerződéstől, ezen igénye nem érvényesíthető! A vásárló köteles az ajándékot visszaküldeni, az áruval együtt. Amennyiben a vásárló a megrendelt termékek csak egy részét küld vissza, és a vásárló által megtartott termékek értéke nem éri el az ajándék igényléséhez szükséges értéket, szintén köteles az ajándékot visszaküldeni. Ellenkező esetben az ajándék árát kiszámlázzuk.

VII. A vásárlástó való 24 órás elállás joga

A vásárló jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti elektronikus úton e-mail üzenetben vagy telefonon az blueroad.hu vevőszolgálatán. Elegendő megadni a rendelés számát és az elérhetőséget. Ebben az esetben a vásárlót semmilyen költségviselés nem terheli.

Jótállás

A szavatossági igény vásárlói benyújtásának határideje 2013. július 1-jétől két évre nőtt. A szavatosság az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatára meghatározott ideig való jótállás. A kereskedő felel az áru minden hibájáért, amit a vásárló átvételkor vagy a használat során fedez fel. Nem érvényes a figyelmetlen használat által, vagy más mechanikus úton a vásárlónál keletkezett hibára. Reklamációt e-mailben vagy levélben fogadunk el. Ha a reklamáció jogos, a vásárló igényelheti a reklamációval kapcsolatos kiadásai megtérítését. Keresse a vevőszolgálatunkat. A „Kapcsolat” menüpontban megtalálja a megfelelő információkat. Munkatársunk elmondja a teendőket. A reklamáció folyamatáról és eredményéről e-mailben tájékoztatjuk a kedves vásárlót. A reklamációhoz szükséges, hogy azt írásban is megtegye. Le kell írnia a hibát, valamint fel kell mutatnia a számlát. A törvény vélelem miatt az első hat hónapban a kereskedő köteles bizonyítani, és a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos valamennyi költséget viselni - így a szakvélemény beszerzési költségét is. Hat hónap leteltével a bizonyítási teher megfordul és a továbbiakban nem a kereskedőnek kell a hiba keletkezési körülményeit bizonyítania, és ennek a bizonyításnak a keretében az esetlegesen szükséges szakvéleményt beszereznie, hanem - a Rendelet vonatkozó rendelkezései értelmében - a fogyasztó közvetlenül fordulhat a hatósághoz. Ez esetben a fogyasztónak tudnia kell azt, hogy egyrészről a vizsgálat költségeit neki kell megelőlegeznie és az csak abban az esetben jár vissza neki, ha a kifogása alaposnak minősült. A vizsgálati díjat - mivel ez esetben az a szavatossági igény teljesítésével kapcsolatban felmerült költségnek minősül - a kereskedő köteles visszatéríteni, de a visszatérítési kötelezettséget a Hatóság nem állapíthatja meg, csak a bíróság. A jogérvényesítés elévülési ideje:

  • a tartós használatra rendelt termékeknél a szavatosság elévülése három év letelte után következik be
  • nem tartós cikkeknél hat hónap után évül el a szavatossági igény. Azaz ezen idő alatt élhet jogaival a fogyasztó. Azoknál a termékeknél, amelyeknél egy év a jótállási idő, további két esztendeig, azoknál pedig, amelyeknél két év a jótállás időtartama, további egy évig érvényesíthető a szavatosság.

VIII. Egyéb rendelkezések

  1. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
  2. Amennyiben a Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
  3. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.

IX. Panaszkezelés

  1. A webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
  3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Adatvédelem

Webáruházunk Adatvédelmi Szabályzata az alábbi címen érhető el: adatvedelmi szabalyzat