Általános szerződési feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésre állunk.

Az alábbi feltételek pontosan leírják a kereskedő (Szállító, Szolgáltató) és a megrendelő (Felhasználó) jogait és kötelességeit. Az eladó fél az Blueroad RE s.r.o. társaság által üzemeltetett www.blueroad.hu fehérnemű webáruház, cégjegyzékszáma: 084 66 807. További információkat az üzemeltető cégről a Kapcsolat menüpontban talál.

A megrendelő a megrendelt termékeket a kereskedő beleegyezése nélkül nem forgalmazhatja tovább.

A jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weboldalával (https://www.blueroad.hu/) és aldomainjeivel kapcsolatos jogviszonyokra terjed ki. 

I. Szolgáltató adatai:

Név: blueroad.hu
Cégnév: Blueroad RE s.r.o.
Székhely: 100 00 Prága, Gruzinska 662/12, Cseh Köztársaság
E-mail: info@blueroad.hu
Cégjegyzékszám: 084 66 807
Cégbíróság: Prágai Városi Bíróság, C.319397 

Az Blueroad RE s.r.o. társaság a személyes adatokat a személyes adatok védelméről szóló 101/2000. számú törvény rendelkezései, illetve a Cseh Köztársaság területén érvényes egyéb jogszabályok értelmében tárolja és kezeli. A társaságot 00011667/001. szám alatt 2001.09.24-én Prágában működő Adatvédelmi Hivatal regisztrálta.

II. Általános rendelkezések:

  1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  2. A jelen ÁSZF 2017. február 20-tól – visszavonásig – hatályosak. A Szolgáltató egyoldalúan jogosult módosítani az ÁSZF rendelkezéseit. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elismerik, hogy a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozást magukra nézve automatikusan érvényesnek tekintik.
  3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalára, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.
  4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház, annak bármely része és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus úton történő tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

III. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  1. A termékekre vonatkozó árak, beleértve az akciós árakat is, a visszavonásig érvényesek, illetve ameddig tart a raktárkészlet. A Felhasználó által már megrendelt termék ára érvényben marad, az nem változik. A közzétett árak tartalmazzák a törvényben előírt áfa mértékét, azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
  2. A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék megnevezését, leírását, illetve megjeleníti a termékfotót. A termékek adatlapján megjelenített képek a valóságtól eltérhetnek, néhány esetben csak tájékoztató jellegűek.
  3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról.
  4. Kizárólag egyéni vásárlókat szolgálunk ki, nagykereskedelemi tevékenységet nem folytatunk.

IV. Rendelés menete

  1. A webáruházunkban történő megrendelés leadásához a Felhasználónak először regisztrálnia kell. (Telefonos rendelés esetén az alábbi szabályok nem érvényesek).
  2. A Felhasználó regisztrálása egyszerűen és gyorsan végezhető el (kezdőoldal - felső sorban található „BEJELENTKEZÉS ÉS A RENDELÉS ÁLLAPOTÁNAK NYOMON KÖVETÉSE” menüpontra kattintva, az „Új regisztráció” menüpontban).
  3. A kezdőoldalon feltüntetett termékkategóriákban kiválaszthatja a megtekinteni, megrendelni kívánt termékeket, itt megtekintheti az alkategóriákat is. Az egyes kategóriákban szereplő képekre vagy megnevezésekre kattintva megtekintheti a termékek teljes választékát.
  4. A kiválasztott termékre kattintva megtekinthetők a nagyméretű képek, a termék leírása. Ezt követően a „KOSÁRBA TESZ” gombra kattintva megrendelheti a terméket, termékeket.
  5. Vásárláskor körültekintően válassza ki a megvásárolni kívánt terméket. A termékleírások, képek segítséget nyújtanak a termék alaposabb megismeréséhez, majd a „KOSÁRBA TESZ” gombra kattintva bekerül a kosárba a megrendelni kívánt tétel. Amennyiben több tételt kíván megrendelni, akkor „TOVÁBB VÁLOGATOK” gombra kattintva visszatérhez a termékekhez.
  6. A termékek kiválasztása és kosárba helyezése után megjelenik a kosarában lévő termékek listája, mennyisége és fizetendő bruttó összeg. Ebben a lépésben még lehetősége van a mennyiséget módosítani vagy törölni. A „TOVÁBB” gombbal tovább léphet, majd „FOLYTATÁS – szállítás” gombra kattintva kiválaszthatja a szállítási és fizetési módot vagy visszatérhet a kosárhoz. Tovább lépve kitöltheti a számlázási és szállítási adatokat.
  7. Kattintással a „MEGRENDELÉS KÜLDÉSE” gombra befejezi a rendelés folyamatát és elküldheti a rendelését.
  8. A megrendelés elküldését követően a Felhasználó visszaigazolást kap e-mail üzenetben. Amennyiben a visszaigazolás megrendelés elküldésétől számított - a szolgáltatás jellegének függvényében elvárható határidőn belül - de legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolással kapcsolatos felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, internet-, szerver-, egyéb technikai hiba esetén, vagy egyéb okból, amely a Felhasználó gondatlanságára vezethető vissza.
  9. A megrendelés állapotáról, illetve adatairól e-mail üzenetben értesítést küldünk, így nyomon követhető a rendelés státusza. A Felhasználó megrendelés elküldését követően e-mail üzenetben visszaigazolást kap.

V. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

  1. Az eladó kizárólag Magyarország területén belül szállítja ki a termékeket.
  2. Az eladó kötelezi magát arra, hogy az árut annak minden alkotórészével, illetve tartozékával együtt szállítja le, az adásvételi szerződés szerint. A vásárló a rendelés során az alábbiakban felsorolt szállítási módok közül választhat:
     - DPD futárszolgálat általi kézbesítés, a rendelésben szereplő címre
     - Magyar Posta általi kézbesítés, a rendelésben szereplő postahivatal címére
     - Átvételi pontra történő kézbesítés, a vásárló által kiválasztott Átvételi pont címére
    Az eladó abban a pillanatba teljesítette az áruszállítási kötelezettségét, amikor az árut kézbesítés céljából átadta a futárszolgálatnak, amely biztosítja az áru kézbesítését a vásárló részére.

  3. Abban az esetben, ha az áru készleten van, az eladó az adásvételi szerződés létrejöttét követő két munkanapon belül feladja az árut a vásárlónak. Abban az esetben, ha a vásárló a készpénz nélküli fizetési módot választotta, eladó a számlájára történő vételár összegének jóváírását követő két munkanapon belül feladja az árut a vásárlónak.
  4. A weboldalon feltüntetett szállítási határidők csak tájékoztató jellegűek! A tájékoztatás alapja a futárszolgálatok által megadott, feltételezett szállítási idő.
  5. A rendelés során a vásárló által kiválasztott szállítási- és csomagolási költségeket a vásárló viseli, ezen költségek az eladó aktuális árlistája szerint kerülnek meghatározásra. 
  6. A 12.00 óráig beérkező rendeléseket még aznap, de legkésőbb azt követő munkanapon feldolgozzuk.
  7. Minden terméknek adott a kiszállítási ideje, mely általában 2-3 nap. Annak ellenére, hogy a rendelhető termékek 100 százaléka készleten van, előfordulhat a késedelem. Ilyen esetben haladéktalanul kapcsolatba lépünk a Felhasználóval és megbeszéljük a további lépéseket.
  8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy cserelehetőséget, vagy kedvezményt felajánlani. Ezen kötelezettség teljesítése a Szolgáltatót nem mentesíti a szerződésszegés egyéb következményei alól.
  9. Ha Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon más termék formájában teljesítette a kötelezettségét, a 6. pont szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A Szolgáltató köteles a Felhasználót egyértelműen és pontosan tájékoztatni a költségek viseléséről, más termék elküldéséről, illetve egyéb szolgáltatások teljesítéséről.
  10. A küldemény feladásáról külön e-mail üzenetben értesítjük a Felhasználót. A kiszállításra következő munkanapon kerül sor, a Felhasználó így általában a megrendeléstől számított 72 órán belül kézhez kapja a megrendelt árut.
  11. Tájékoztatás a szállítás és fizetés módjáról megtalálható itt.
  12. Fizetési feltételek
    • Fizetés utánvéttel
      • leggyakoribb fizetési mód. A fizetés kézbesítéskor történik. A pénzt a futárszolgálat vagy posta dolgozójának adja át, amikor átveszi a csomagot.
    • Banki utalás
      • a megrendelés leadása után küldünk egy tájékoztató e-mailt a rendelés megerősítéséről. E-mail üzenetben megkapja a fizetéshez szükséges adatokat: a megrendelés számát, a fizetendő összeget és az átutalás egyedi azonosítószámát. Az összeg általában 2-3 nap alatt megérkezik a bankszámlánkra. A pénz megérkezése után rögtön küldjük a csomagot.
    • Bankkártyás fizetés 
      • Nagyon kényelmes fizetési opció.
      • A megrendelés leadása után böngészője automatikusan átirányítja a bankkártya biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol kitölti a kártya szükséges adatait.
      • Sikeres tranzakció esetén a fizetés azonnal megtörténik és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon kiszállítjuk.
      • Bankkártyás fizetéshez a 3D Secure protokollt használjuk. Munkatársainknak nincs hozzáférése bankkártyája adataihoz, ezeket csak a bank kezeli.
      • A szolgáltatást a ComGate Payments, a.s. (ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel:  +420 228 224 267)

A kedvezmények és kuponok felhasználása: A Szolgáltató különböző kedvezményeket biztosít a Felhasználók számára. A kedvezmények érvényesítése különböző feltételekhez kötött.

Az érvényesítés feltételeinek leírása közvetlenül a kedvezményt biztosító kupon tájékoztató részében, vagy a honlapon az AKCIÓK menüpontban található. Amennyiben az érvényesítés feltételeinek értelmezése nem lenne egyértelmű, a Szolgáltató a helyes értelmezéssel kapcsolatban készséggel rendelkezésre áll.

A kedvezmények és kuponok felhasználása: Minden kedvezmény vagy kupon kizárólag egy alkalommal használható fel, kivéve, ha kifejezetten másképp van feltüntetve. Abban az esetben, ha többször szeretne felhasználni egy kupont, az eladónak jogában áll megtagadni a kedvezmény érvényesítését. Amennyiben az ajándékkupon értéke nagyobb, mint a megrendelés értéke, a különbözet nem vihető át a következő megrendelésre és utólag sem térítendő vissza. Abban az esetben, ha a kupon felhasználása ellenkezik a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeivel, a Szolgáltatónak jogában áll a kupon felhasználását visszautasítani. Ilyen esetben a Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót és lehetőséget biztosít a kedvezmény érvényesítése vagy akció igénybevétele nélküli vásárlásra.

VI. Elállás joga

A Vásárló tudomásul veszi, hogy az Blueroad RE s.r.o. jogosult egyoldalúan elállni a szerződéstől, abban az esetben, amennyiben a Vásárló által megrendelt termékek ára az Blueroad RE s.r.o. belső rendszerének hibájából tévesen jelenik meg a honlapon és erről a hibáról az Blueroad RE s.r.o. a Vásárlót tájékoztatja. Ebben az esetben az Blueroad RE s.r.o. visszafizeti a Vásárló részére a hibásan feltüntetett és a Vásárló által megfizetett vételárat. Alternatív megoldásként a kiszállítás előtt kijavítják az árat. Példák az ár hibásan történő feltüntetésére:

  1. A termék ára első ránézésre helytelen (pl.: nem veszi figyelembe a beszerzési árat);
  2. A termék áránál egy vagy több számjeggyel több, ill. kevesebb van; 
  3. A termékre vonatkozó kedvezmény meghaladja az 50%-ot, úgy, hogy a termék nem része semmilyen különleges marketingkampánynak vagy kiárusítási akciónak és nincs ilyen speciális szimbólummal ellátva;
  4. Az Blueroad RE s.r.o. felhívja a figyelmet, hogy információs rendszere az egyértelműen hibás árral ellátott termékeknél is automatikusan azt az információt tünteti fel, hogy akciós, ill. kiárusításban lévő termékről van szó. Amennyiben kérdéses, hogy a termék ára ténylegesen leértékelt vagy csak szemmel láthatóan hibáról van szó, a Vásárló köteles kapcsolatba lépni az Blueroad-al az ár ellenőrzése érdekében. 
  1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában a Felhasználó három hónapon belül jogosult az elállási jogát gyakorolni.
  2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
  3. Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötött (mint pl. a higiéniai termékek), illetve olyan termék esetén, melyet Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
  4. A távollevők között kötött szerződéstől való elállás nem lehetséges, ha a termékből részben fogyasztva volt, illetve ha a termék jellege ezt kizárja, főleg higiéniai okok miatt (öntapadós melltartó, mellbimbó takaró, melltartóbetét). Abban az esetben, ha a termék hiányos, sérült vagy láthatóan használt állapotban lett visszaküldve, az eladó a kár megtérítését igényelheti.
  5. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabály értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Felhasználó részére. Akkor minősül visszaérkezettnek a termék, amint azt átveszik a társaság csehországi raktárában.
  6. Amennyiben a Felhasználó élni szeretne az elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés esetén a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés esetén pedig a telefonon történő értesítést. Postai úton történő értesítés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való értesítést fogad el a Szolgáltató. A Felhasználó a megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Szolgáltatónak.
  7. A Felhasználó Csomagolja vissza az árut a szállítólevéllel együtt ugyanabba a csomagolásba, amelyben átvette.
  8. A Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, mivel a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Szolgáltató a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.
  9. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatályos szövege itt érhető el.
  10. A Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a Szolgáltatót, a jelen ÁSZF-ben található elérhetőségeken.
  11. Az akciós kedvezmény (ajándék, kedvezmény vagy egyéb bónusz) akkor igényelhető, ha a rendelés megfelel az aktuális akció minden szabályának. Abban az esetben, ha a vásárló eláll a szerződéstől, ezen igénye nem érvényesíthető! A vásárló köteles az ajándékot visszaküldeni, az áruval együtt. Amennyiben a vásárló a megrendelt termékek csak egy részét küld vissza, és a vásárló által megtartott termékek értéke nem éri el az ajándék igényléséhez szükséges értéket, szintén köteles az ajándékot visszaküldeni. Ellenkező esetben az ajándék árát kiszámlázzuk.

VII. A vásárlástó való 24 órás elállás joga

A vásárló jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti elektronikus úton e-mail üzenetben vagy telefonon az blueroad.hu vevőszolgálatán. Elegendő megadni a rendelés számát és az elérhetőséget. Ebben az esetben a vásárlót semmilyen költségviselés nem terheli.

Jótállás

A szavatossági igény vásárlói benyújtásának határideje 2013. július 1-jétől két évre nőtt. A szavatosság az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatára meghatározott ideig való jótállás. A kereskedő felel az áru minden hibájáért, amit a vásárló átvételkor vagy a használat során fedez fel. Nem érvényes a figyelmetlen használat által, vagy más mechanikus úton a vásárlónál keletkezett hibára. Reklamációt e-mailben vagy levélben fogadunk el. Ha a reklamáció jogos, a vásárló igényelheti a reklamációval kapcsolatos kiadásai megtérítését. Keresse a vevőszolgálatunkat. A „Kapcsolat” menüpontban megtalálja a megfelelő információkat. Munkatársunk elmondja a teendőket. A reklamáció folyamatáról és eredményéről e-mailben tájékoztatjuk a kedves vásárlót. A reklamációhoz szükséges, hogy azt írásban is megtegye. Le kell írnia a hibát, valamint fel kell mutatnia a számlát. A törvény vélelem miatt az első hat hónapban a kereskedő köteles bizonyítani, és a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos valamennyi költséget viselni - így a szakvélemény beszerzési költségét is. Hat hónap leteltével a bizonyítási teher megfordul és a továbbiakban nem a kereskedőnek kell a hiba keletkezési körülményeit bizonyítania, és ennek a bizonyításnak a keretében az esetlegesen szükséges szakvéleményt beszereznie, hanem - a Rendelet vonatkozó rendelkezései értelmében - a fogyasztó közvetlenül fordulhat a hatósághoz. Ez esetben a fogyasztónak tudnia kell azt, hogy egyrészről a vizsgálat költségeit neki kell megelőlegeznie és az csak abban az esetben jár vissza neki, ha a kifogása alaposnak minősült. A vizsgálati díjat - mivel ez esetben az a szavatossági igény teljesítésével kapcsolatban felmerült költségnek minősül - a kereskedő köteles visszatéríteni, de a visszatérítési kötelezettséget a Hatóság nem állapíthatja meg, csak a bíróság. A jogérvényesítés elévülési ideje:

  • a tartós használatra rendelt termékeknél a szavatosság elévülése három év letelte után következik be
  • nem tartós cikkeknél hat hónap után évül el a szavatossági igény. Azaz ezen idő alatt élhet jogaival a fogyasztó. Azoknál a termékeknél, amelyeknél egy év a jótállási idő, további két esztendeig, azoknál pedig, amelyeknél két év a jótállás időtartama, további egy évig érvényesíthető a szavatosság.

VIII. Egyéb rendelkezések

  1. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
  2. Amennyiben a Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
  3. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen ÁSZF hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a hatásköri szabályok figyelembe vételével a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességét.

IX. Panaszkezelés

  1. A webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
  3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Adatvédelem

Webáruházunk Adatvédelmi Szabályzata az alábbi címen érhető el: adatvedelmi szabalyzat